torsdag 28. november 2013

Overdel #1 Korsett

Da er vi igang med overdeler vi skal lage 3 stk.

Her kommer # 1



Jeg hadde lyst til å prøve meg på korsett.
jeg tenkte rød velur foran og marine blå bomull
bak.








Slik så mønstre ut jeg måtte klippe en del 4 ganger...
unntatt nr 1 fordi det skulle ligge i brett.

så det ble 14 deler å holde styr på.






Jeg hadde også lyst til å ha dekor dette gjorde jeg med sikk sakk på forstykkene med symaskin

Dette gjorde jeg med marineblå tråd for å skape gjentagelse.








Her ser du hvordan det røde og det blå går sammen i sidene.

<---MB  MF-->


         



Her er slutt resultatet, er veldig fornøyd :D 

1 kommentar:

  1. Spennende, gleder meg til å se den på tirsdag, da er jeg tilbake!
    Julekjole er det som dere kan jobbe med nå. Lag hva dere vil, fritt frem!

    SvarSlett